2 Malaytuppar Säljes!

Från kullen jag tog fram på nyår vart det 6 hönor och 6 tuppar, ganska bra ändå tycker jag. :)
2 tuppar ska jag behålla själv, två ska till Norge och dom andra två ska säljas. Är du intresserad, hör av dig till mig så pratar vi mer vid om pris osv: [email protected]

Bilder på "Gänget". :)



Blir dubbelt så grova som dom är nu och växer lite till på höjden. :)



Hihi, riktiga örnar. :)







Jag säljer inga hönor till tupparna. :)



Här är alla förutom en tupp som gömmer sig vid vattenautomaten. :)



"Stäng dörren, det är kyligt på kvällen!"



Nyfikna "små" rackare ;)



Nån som vet varför ögen blir så konstiga på vissa foton? Blinkar dom kanske? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0