Hoppas på fint väder! :)

Snart är det ju hönsbytardag så nu har jag laddat med höns och kycklingar som ska få följa med. :)

Har en del höns som ska säljas men även kycklingar som ska könsbestämmas. :)

Här kommer lite bilder. :)





Har laddat inför vintern med brännässlor.



Det nyaste tillskottet, fyra kyklingar av MES, en dvärsilkes, en blandning mellan storcohin/Araucana och en dvärcochin. :)



Dvärsilke och Storcochin Guldsvartbandad som ska med och könsbestämmas. :)



Gott me mat.



Mitt vita par av Araucana. (Dom ska nog följa med för tuppen har jag sett vill para sig med mina storcohinhönor fast dom inte tilllåtit det än.)







Ca 20-25 kyckligar som ska könsbestämmas. :)






Blå/Brun viltfärgade Araucanahönan.



Blå/Brun viltfärgade Araucanatuppen.







Dvärgsilkesgruppen. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad smart att samla nässlor på det viset, synd jag inte själv gjort det !

2011-11-11 @ 20:43:07
URL: http://annaagunnarson.blogg.se/honsgarden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0