Tack för en rolig dag! :)

Det var välldigt mycket folk på Höns-Bytar-Dagen, och mycket djur åå. :)

Skaffade mig 5 Påfågelduvor, som är urfina! :)




Detta var på morgonen, mer folk och höns kom det. :)



Mina kycklingar som skulle könsbestämmas. :)



Fanns även kaniner. :)



Även vaktlar. :)



Och dom vackra påfågelduvorna jag köpte. :)



Mycket dvärcochin från Carina. :) Och tre Storcohintuppar. :)



Mina araucanapar, sålde tyvärr bara tre hönor och en tupp, resten ska en i byn ha, så har ni tuppar över som nu inte kan ha kvar tra jag dom gjärna och ger till henne. :)



En som tar Stor Orpington Gul beställningar, kycklingar och ägg. :)



Fönix. 2.0



Fnönix. 1.2



Röd Silkes (Stor). 1.1







Chabo.



Orpington. 1.1



Min vackara duvor. :)



Svartdvärgsilkestupp, synd att somen fokuserade på gallret...:(











Kaninungar! :)











Helens Mignon. :)















Nakenhalsad, 1.0, och cabo, 1.1



Min nyaste kycklingar har nu flyttat ut i kaninburen. :)



Helt perfekt. :)



Här ska duvorna bo tills det blir lite kallare och jag har fixta klart i hönshuset åt dom! :)



Längtar tills dagen då jag kommer få släppa ut dom! :)



Nu har dessa kycklingar flyttat ut till hönshuset från kaninburen. :)



Nu har dessa kycklingar flyttat från buren i hönshuset ut till dom stora hönsen! :) Dvärcochintuppen till höger är inte min. :)



Tack alla för en lyckad hönsbytardag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0