Lite bilder från tyskland! :D

Till tyskland åkte jag med Per, Lisa och Rejo. Vi var på julmarknad, Zoo, var hem till en uppfödare av guldsvartbandad brahma, övernattade på hotellet "Hotell de saxe" och gick på deras utställning i Lipzig med       ca 40 000 djur, mycket duvor men lika kul ändå! :D

Nästa år är det Europa Utställningen så jag hoppas jag fått ihop pengar till den resan då! :D

Bilder:




Jobbigt att måla allt detdär på ett stort hus.







Min fina Malaytupp som  jag har införskaffat mig.







Och så köpte jag två fina hönor till han, färgen är Guldvetefärgad.







På julmarknade fanss det mycket saker att titta på. :)







Skål för totalt 330 mil på vägen! :D



Så fin. :)



Ännu finare.



Lipzig ZOO.




 






Det ligger en jättestor sköldpadda där, om ni ser den? ;)







Fanns ett stort rum som var en cirkel där hajarna simmade. :)











Dessa var välldigt trevliga att kolla på, dom lekte och hoppade. :)



Stora pelikaner.











Zoot var jättestort men jag kan inte lägga upp alla bilder. :)



Hemma hos uppfödaren.














































Det har varit en mycket rolig resa! :D


Kommentarer
Postat av: Liisa ^^

*gilla! :)

2011-12-08 @ 18:20:49
Postat av: kricki

jäklaar va mycket likadana höns ;)) coolt!

2011-12-08 @ 19:18:51
Postat av: Amanda

FIIN BLOGG DU HAR FREDRIK :D !!!

2011-12-08 @ 21:38:23
URL: http://liindaamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

tycker du suger på att blogga just för tillfället.. vill ju läsa om dig & dina höns..

SKÄRPNING annars vill jag inte vara din vän, (a) god jul på dig ! PUUUSSSS

2011-12-23 @ 21:41:14
URL: http://liindaamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

skojade om detdär med våran vänskap om du inte fattade min ironi. vilket jag tror du gjorde. men vill inte riskera något (a) HAHAHA jag är en nolifer jag vet.. hejdå

2011-12-23 @ 21:42:07
URL: http://liindaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0