Tjohoo! :D

Tjohooo! :D

Jag kom två idag på tuppgalning med min Herkules! :D

Min Dvärgslkestupp däremot galde ingenting när han satt i bure och skulle gala, fast när han satt i lådan galde han som en tok. :)

I Finalen ledde han med två galningar tills han blev trött och lade sig, då fick motståndaren 25 eller 26 och min vackra Herkules fick 20, Melinda blev trea med sin Ko Shamo, som galde  gånger. :)

Här kommer bilder från en rolig da! :D



























Försökte bli av med lite Arucsnatuppar, men det var ingen som ville ha dom....:P



Melindas Ko Ahamotupp som kom trea. :)



Den vinnande tuppen Karl-göran. :)


Kommentarer
Postat av: Melinda ;) Hassan

Hahahaha jag vart med fan då ...... men vad bra att det inte vart på ansiktet ... hahahh fina bilder Fredrik ..... Tack så mycket för idag ....

Kram Den bästa <333 :D ;)

2011-07-24 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0