Hönsbytardag snart! :D

Snart är det dags för hönsbytardag i Borlänge hos Therese Ryttar, jag längtar jättemycket! :D
Vet till hundra att jag kommer få ett Mes par av Carina! :)
Har gjort lite eget "space" till dom i hönshuset. :)
Sen får man se om man hittar något eller om man tar med något. :P




























Laddar med kartonger inför hönsbytardagen.



















Första gruppen Araucanor, kommer nog att få stanna i mitt hönshus, men kommer nog attt få följa med då jag vill ha dom könsbestämda.



En grupp med tre veckors araucan, kommer möjligtvis att få följa med till Bytardagen. :)



Blandis kycklingen, Araucana/Dvärsilkes.



Har även fått en beställning från en kille som vill ha mina silkeskycklingar. :)



Har föressten två storkochinhönor och en vit dvärsilkes som vill ruva. :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0