Utsläpp idag! :D

Idag var första dagen dom fick vara ute, här är bilder på mina lyckliga fåglar.
Dom svarta och den blå storkochinhönorna ska få flytta, dom kommer att bli hämtade på marknaden! :D




Hönshuset. :)



Nystädat. :)



"Här finns det mat", säger tuppen varje gån jag häller i mat i matrännan/lådan.



Sittpinnarna, jag måste lyfta varje höna/tupp varje kväll för annar så skiter dom inte på skitbrädan.



Vårkänslor, nu ska den blå hönan ruva! :)



Ute första dagen! :D



Ut/ingånegen.



Militärnät som nu sitter övaer inhängnaden.



Satte upp hylla så jag kan sätta maten under hyllan.



Silkesgruppen i solskenet.












En av araucanhönorna i solskent.








Min fina tupp. :)


Kommentarer
Postat av: Agnes M

vilka fina höns du har, hönsfredrik :)

2011-05-09 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0