Tuppens vinge har hoppat ur led! :( :(

Åh nej! :( Min Storkochintupp har gjort sig illa! :( Han vinge hänger, men det är inget som är brutet, utan strålbenet har lossnat ifrån fästet till Mellanhandsbenet, så det sticker yt som en knoge, inget har börjat blöda men man ser benet genon huden, vad ska jag göra? Och jag vill inte ta bort honom! :( :(




Bild på en vimge ska se ut med ben.



Hur en vinge ska se ut med fjädrar.



Dewn hänger så mycket för att det har pumpats ut massor av blod i vingen. :(



Här är den hela vingen.



Vingen som är skadad, den är ju mycket tjockare än den andra som ni ser.



Den hela vingen.



Här ser man "knogen" som sticker ut.



Nu ser ni kanske varför jag inte vill ta bort honom....:( Världen snällast tupp som har gett 100% befruktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0